Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ από την Brandley τον περασμένο Αύγουστο, οι άνθρωποι έχουν αλλάξει τελείως αντιλήψεις και συνήθειες στις τουαλέτες που επισκέπτονται από την εποχή Covid και μετά.
Οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν αρχικά αν συναντούν βρώμικες τουαλέτες, προκειμένου να διαπιστωθεί το επίπεδο καθαριότητας στα WC. Από αυτούς, το 70% δήλωσε ότι είχε τουλάχιστον μια δυσάρεστη εμπειρία. Μάλιστα, σχεδόν το 60% πιστεύει ότι ένα WC που δεν είναι καθαρό, σημαίνει ότι η επιχείρηση δε λειτουργεί γενικότερα σωστά. Οι μισοί δε από αυτούς, παραδέχτηκαν ότι δε θα επισκεφτούν ξανά τη συγκεκριμένη επιχείρηση.
Περίπου το 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι λόγω του Covid έγιναν πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με τα μικρόβια και έχουν αλλάξει ριζικά το τρόπο που συμπεριφέρονται σε ένα WC. Το 70% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί πάντα χαρτί για να πατήσει το κουμπί στο καζανάκι ή να ανοιγοκλείσουν τις πόρτες και τη βρύση, ενώ το 46% χρησιμοποιεί το πόδι του για να πατήσει το κουμπί στο καζανάκι και τον αγκώνα για να βγάλει σαπούνι από τη σαπουνοθήκη. Όλα αυτά βέβαια, οδηγούν στην αύξηση των εξόδων της επιχείρησης, καθώς επηρεάζεται η κατανάλωση χαρτιού, απαιτείται πιο συχνός καθαρισμός των WC γιατί βρωμίζουν πιο γρήγορα από τα πεταμένα χαρτιά και νερά στο πάτωμα και τις πατημασιές, και προκαλούνται και φθορές.
Παρόλα αυτά όμως, το 43% θεωρεί ότι σε γενικές γραμμές η υγιεινή στις δημόσιες τουαλέτες έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το 86% πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα πάντα σε μια τουαλέτα να λειτουργούν ανέπαφα, ενώ το 70% δήλωσε ότι θα επισκεφτεί ξανά μια επιχείρηση που προσφέρει ανέπαφη τεχνολογία.
Όπως η 11/9/2001 άλλαξε για πάντα τα αεροπορικά ταξίδια, έτσι και ο Covid αλλάζει τον σχεδιασμό των δημόσιων WC. Οι άνθρωποι θέλουν πλέον τουαλέτες στις οποίες δε θα χρειάζεται να αγγίζουν τίποτα. Σταδιακά και οι ίδιες οι επιχειρήσεις θα οδηγηθούν εκεί και για τη προσέλκυση και διατήρηση πελατών, αλλά και για τη μείωση των επιπλέον εξόδων που προκύπτουν.