Πώς έχουν αλλάξει οι επιλογές και τα κριτήρια των πελατών στην εποχή του Κορωνοιού;

Διανύουμε το δεύτερο έτος από την εμφάνιση του Κορωνοιού και πολλά έχουν αλλάξει στη ζωή μας, στις συνήθειες και φυσικά στις προτιμήσεις μας.
Ένας από τους βασικούς κλάδους που επηρεάστηκαν περισσότερο είναι η εστίαση και η φιλοξενία. Μάλιστα, οι συνθήκες τους υποχρεώνουν να αλλάξουν τελείως τη φιλοσοφία και τη στάση τους όσον αφορά τις συνθήκες υγιεινής των χώρων τους και του προσωπικού τους, όχι μόνο γιατί υποχρεούνται να το πράξουν, αλλά κυρίως γιατί πλέον η υγιεινή αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια των πελατών.

Το άρωμα έχει σημασία!

Όλο και περισσότερες έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η χρήση κατάλληλων αρωμάτων επηρεάζει θετικά τις αντιδράσεις των ανθρώπων σε οποιοδήποτε χώρο και να βρίσκονται και όποια και αν είναι η δραστηριότητα τους. Φυσικά, ανάλογα με το χώρο και το στόχο που θέτουμε, επιλέγουμε και το κατάλληλο άρωμα.
Από πρόσφατες έρευνες, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν μέσα στη περίοδο του Κορωνοιού, ξεχώρισαν δυο σημαντικά ευρήματα.

Νέο προϊόν αρωματισμού FRESHTEX®

Το Fresh Tex® είναι αποσμητικό χώρου μελετημένο για εφαρμογή απευθείας σε υφάσματα κάθε τύπου όπως κουρτίνες και μοκέτες, καθώς επίσης και σε κάθε τύπο δαπέδου. Είναι υποαλλεγρικό και δε περιέχει καμία οργανική ένωση.

Αφιέρωμα σε προϊόντα απολύμανσης της Clearnet στο περιοδικό “Ελληνικός Τουρισμός”

Στο νέο τεύχος του περιοδικού “Itn Ελληνικός Τουρισμός” φιλοξενήθηκε η CLEARNET και πιο συγκεκριμένα στο ένθετο αφιέρωμα για την υγιεινή και την απολύμανση στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Από την εταιρία μας επιλέχθηκαν και προτείνονται όχι μόνο 1, αλλά 3 προϊόντα μας (!):
η Συσκευή όζοντος PROZONE®
το Απολυμαντικό λεκάνης QUADRASAN®
το Απολυμαντικό ταπέτο MICROSHIELD®

Η χρήση αρωμάτων σε καταστήματα τροφίμων αυξάνουν τις πωλήσεις!

Clearnet Blog | Η χρήση αρωμάτων σε καταστήματα τροφίμων αυξάνουν τις πωλήσεις!

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το πανεπιστήμιο RMIT της Μελβούρνης σε καταστήματα πώλησης τροφίμων, έδειξε ότι η χρήση αρωμάτων που προέρχονται από φρούτα και κυρίως το πεπόνι οδηγούν τους πελάτες στο να αυξάνουν τις αγορές τους, καθώς επίσης και να παρατείνουν τη παραμονή τους μέσα στο κατάστημα.

Γνωρίζετε τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση χύμα σαπουνιού?

Γνωρίζετε τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση χύμα σαπουνιού?
Σύμφωνα με μελέτες του Πανεπιστημίου της Αριζόνα το χύμα σαπούνι ενδέχεται όχι μόνο να μη καθαρίζει τα χέρια, αλλά και να μεταδίδει επικίνδυνα βακτήρια!