Skip links

Το κοινό πλέον αντιδρά σε WC με κακή υγιεινή.

δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας παγκόσμιας έρευνας που διεξήχθη με στόχο τη διερεύνηση των αντιδράσεων του κοινού, όσον αφορά την κατάσταση ενός χώρου υγιεινής. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, μια κακή εμπειρία σε χώρο υγιεινής μπορεί να προκαλέσει έντονα αρνητικά συναισθήματα στους χρήστες.

Η Essity δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας παγκόσμιας έρευνας που διεξήχθη με στόχο τη διερεύνηση των αντιδράσεων του κοινού, όσον αφορά την κατάσταση ενός χώρου υγιεινής.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, μια κακή εμπειρία σε χώρο υγιεινής μπορεί να προκαλέσει έντονα αρνητικά συναισθήματα στους χρήστες, όπως:

  • Απογοήτευση (30%)
  • Αηδία (30%)
  • Δυσφορία (27%)
  • Εκνευρισμό (26%)

Τα συναισθήματα αυτά επηρεάζουν αρνητικά τη φήμη τόσο των χώρων φιλοξενίας όσο και των χώρων εργασίας.

Ειδικότερα:

  • Το 30% έχει περάσει λιγότερο χρόνο σε κάποιο χώρο λόγω της κατάστασης των τουαλετών.
  • Το 17% έχει αποφύγει να φάει ή να πιει σε ένα χώρο για τον ίδιο λόγο.
  • Το 10% έχει συστήσει σε φίλους να αποφύγουν το μέρος, ενώ το 7% έχει δημοσιεύσει αρνητική διαδικτυακή κριτική.
  • Το 18% έχει υποβάλει παράπονο σε προσωπικό ή διοίκηση για την κατάσταση των χώρων υγιεινής.
  • Το 15% έχει εργαστεί από το σπίτι περισσότερο απ’ όσο θα ήθελε, λόγω κακών συνθηκών στους χώρους υγιεινής του γραφείου — γεγονός που δυσχεραίνει την τήρηση των πολιτικών επιστροφής στο γραφείο.

Τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές κοινωνικές αλλαγές όσον αφορά την ευαισθητοποίηση και την μέριμνα για την κάλυψη των ανθρωπίνων αναγκών στους χώρους υγιεινής, είτε μιλάμε για επισκέπτες – πελάτες ή για εργαζόμενους. Οι  τουαλέτες γίνονται πιο εργονομικές, πλέον οι τουαλέτες ΑΜΕΑ είναι δεδομένες, η υγιεινή βελτιώνεται. Τα στατιστικά επιβεβαιώνουν αυτή την βελτίωση, καθώς πλέον μόνο το 25% των χώρων υγιεινής δεν πληρεί τις προσδοκίες καθαριότητας.

Η παλιά αντίληψη όμως του κόσμου για τους κοινόχρηστους χώρους υγιεινής παραμένει, καθώς οκτώ στους δέκα ανθρώπους παγκοσμίως ανησυχούν για την καθαριότητα των χώρων υγιεινής — ένα ποσοστό ακόμη υψηλότερο μεταξύ όσων έχουν ορισμένες κινητικές ή γνωστικές δυσκολίες.

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 11.500 άτομα σε 11 χώρες, δείχνει ότι οι προσδοκίες για καθαριότητα και υγιεινή στους χώρους υγιεινής είναι ιδιαίτερα υψηλές:

το 74% αναμένει καλό ή υψηλό επίπεδο υγιεινής, ωστόσο μόλις το 20% των χώρων ανταποκρίνεται σε αυτές τις προσδοκίες.

Το 40% του γενικού πληθυσμού δηλώνει «πολύ ανήσυχο» για την καθαριότητα στους δημόσιους χώρους — ποσοστό που ανεβαίνει στο 60% μεταξύ όσων έχουν καταστάσεις όπως φοβία για τα μικρόβια.

Γι΄ αυτό, όταν επιλέγετε τον προμηθευτή σας, μη σταθείτε μόνο στο οικονομικό σκέλος της συνεργασίας, αλλά φροντίστε να έχει την δυνατότητα να σας παρέχει τα προιόντα και τις υπηρεσίες που θα καλύψουν απόλυτα τις ανάγκες των πελατών ή εργαζομένων σας και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία τους.

Leave a comment