Τα τελευταία χρόνια οι αεροπορικές εταιρείες ανταγωνίζονται πιο πολύ από ποτέ, ώστε να διατηρήσουν και να αυξήσουν τη σταθερή πελατεία τους, ειδικά στη μετά Covid-19 εποχή. Αυτό συμβαίνει με διάφορα μέσα όπως προγράμματα συχνών επιβατών, με τη χρήση VIP Lounges τα οποία αυξάνονται όλο και περισσότερο στα αεροδρόμια. Αυτοί οι χώροι όμως είναι δύσκολοι στο να διατηρήσουν ένα ευχάριστο περιβάλλον, καθώς μέσα παγιδεύονται πληθώρα μυρωδιών όπως φαγητό και ανθρώπινες οσμές. Ένας ιδανικός τρόπος ώστε να πετύχουν την ιδανική ατμόσφαιρα είναι μέσω του οσφρητικού marketing (scent marketing).
Μέσω της επιλογής του ιδανικού αρωματισμού για το Lounge της, η κάθε εταιρία αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες να αφήσει στους πελάτες της τις καλύτερες εντυπώσεις για το brand της, προτού αυτοί αναχωρήσουν για τη πτήση τους. Οι μυρωδιές σχετίζονται άμεσα με τα συναισθήματα, ταοποίαεπηρεάζουν τις αποφάσεις που παίρνουμε ή τις εντυπώσεις που σχηματίζουμε. Έτσι, αντίστοιχα μια δυσάρεστη μυρωδιά μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικές εντυπώσεις κ.λπ.
Μετά από εμπεριστατωμένες μελέτες, διαπιστώθηκε ότι όλοι οι πελάτες, ανεξαρτήτου εθνικότητας, βιοτικού επιπέδου ή λόγου που ταξιδεύουν, επιθυμούν ένα χώρο που θα τους προσφέρει χαλάρωση και άνεση πριν τη πτήση τους, με σκοπό αυτά τα συναισθήματα να τους ακολουθήσουν και στο αεροπλάνο. Ηπτήσηεπίσης, μπορεί για κάποιους να είναι μια αγχωτική διαδικασία, οπότε αυτό αυξάνει ακόμη περισσότερο την ανάγκη δημιουργίας μιας τέτοιας ατμόσφαιρας.
Οι εταιρίες λοιπόν βλέπουν ότι με τη χρήση των ιδανικών αρωμάτων στα Loungeτους, ταυτίζουν το brand name τους με την χαλάρωση, την ασφάλεια και την άνεση και κατά συνέπεια αυξάνουν σημαντικά τις πιθανότητες να διατηρήσουν σταθερούς πελάτες, αλλά και να φιλοξενούν πιο χαλαρούς επιβάτες στις πτήσεις τους.
Εάν και εσείς θέλετε να δημιουργήσετε εύκολα μια ατμόσφαιρα χαλάρωσης και άνεσης στο χώρο σας, επικοινωνήστε μαζί μας!