Skip links

Γιατί η κατάναλωση αντισηπτικών αυξάνεται στους δημόσιους χώρους;

Οι άνθρωποι καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα αντισηπτικού χεριών από όση χρειάζονται, όταν χρησιμοποιούν συσκευές και μπουκάλια που βρίσκονται σε δημόσιους χώρους, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη. Μάλιστα πολλοί θεωρούν ότι ένα κοινόχρηστο προϊόν, θα είναι λιγότερο αποτελεσματικό από ένα αντισηπτικό που χρησιμοποιούμε εμείς ή οι γνωστοί μας.

Αυτά ήταν τα συμπεράσματα σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό marketing Research. Αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές τείνουν να χρησιμοποιούν υπερβολική ποσότητα όταν βρίσκονται σε δημόσιους χώρους. Ο καθηγητής μάρκετινγκ Thomas Kramer στο πανεπιστήμιο California Riverside και οι συνεργάτες του εξέτασαν τις ανθρώπινες συμπεριφορές όταν έρχονται αντιμέτωποι με προϊόντα όπως απολυμαντικά χεριών σε γυμναστήρια, πανεπιστημιουπόλεις και βιβλιοθήκες, καθώς και σαμπουάν και καθαριστικά σώματος σε ξενοδοχεία.

Οι περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι πιστεύουν ότι το προϊόν είναι λιγότερο αποτελεσματικό όταν το μοιράζονται με αγνώστους. Αυτό οδηγεί στην αυξημένη κατανάλωση, για να αναπληρώσουν για την υποτιθέμενη μειωμένη αποτελεσματικότητα. Σε όλα αυτά βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο το γεγονός ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουν μια συσκευή που είναι διαθέσιμη σε όλους, η οποία φαντάζει βρώμικη.

Η έρευνα επίσης εξέτασε τρόπους ώστε να μειώσουν την υπερβολική κατανάλωση και συμπέραναν ότι ο ένας τρόπος είναι να πείσουν το κοινό ότι το μοιράζονται με γνωστούς τους και ο άλλος είναι με το να βλέπουν ότι το προϊόν είναι επώνυμο ή έστω έχει πάνω στη συσκευή το λογότυπο της επιχείρησης.

Βάση των παραπάνω, δεν υπάρχει πιο ιδανική επιλογή από το Sanitex MVP®. Η συσκευή διαθέτει την κατοχυρωμένη αντιμικροβιακή τεχνολογία INVIZITOUCH®, η οποία εξασφαλίζει ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος μετάδοσης μικροβίων αγγίζοντας τη και επίσης σας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε το προσωπικό σας λογότυπο στην πρόσοψη της!

Leave a comment

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στο διαδίκτυο.
Explore
Drag